مسائل در گوشی آقا پسر ها

وبلاگ تخصصی مسائل جنسی آقا پسر ها

مسائل در گوشی آقا پسر ها

وبلاگ تخصصی مسائل جنسی آقا پسر ها

مسائل در گوشی آقا پسر ها


با عرض سلام و ادب خدمت همه ی مربیان، والدین و آقا پسرهای مومن و عفیف.



این وبلاگ که حقیر برای شما بزرگواران راه اندازی کرده، فقط به دلیل این بود که بتوانم سنگ هایی که گاهی در مسیر آقاپسرهای نوجوان (تا قبل از ازدواج) قرار دارد را برداشته و به این عزیزان کمک کرده و افکار آنها را از اضطراب های دوران بلوغ و بعد از آن، آزاد کنم.

خلاصه

این وبلاگ تازه روی پا شده، فقط و فقط هم برای آقا پسرهای نوجوون و جوون ایجاد شده.

پس تا می تونید به ما کمک کنید تا آنچه که شما از ما انتظار دارید رو به نحوه احسن انجام بدید.

در ضمن آقا پسرها می تونند، سوالات جنسی شون رو هم با ما در میان بگذارند.

ممنون از توجهات شما عزیزان

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سوال شما .... دوستان بزرگ سال

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳ ب.ظ

سوال شما:


واقعا وبلاگ خوبی دارید. خیلی ممنونم و خسته نباشید. دستتان هم درد نکند؟
خجالت میکشم از کسی بپرسم. من یک پسر نوجوان خوشگل هستم و احساس میکنم و فکر میکنیم بعضی از پسران جوان مجرد و بزرگتر ازمن به من نگاه شهوتی و لذت بخش میکنند. حالا نمیدانم چون چهره زیبایی دارم اینگونه فکر میکنم و من اشتباه کرده و به دیگران بدبینم و تهمت میزنم یا نه واقعیت همینه؟
اگه واقیتعیته کمکم کنید ازشر این نگاههای شهوت انگیز راحت شوم . میترسم خدای ناکرده.



پاسخ:

بسم الله
باعرض سلام خدمت شما دوست عزیزم.
ممنون از لطفتان.
و اما پاسخ سوالتان: بله، گاهی اوقات افرادی هستند که نگاه های گناه آلود به انسان می کنند و اگر کسی مثل شما که دارای چهره زیبائی نیز هستید، این خطر به مراتب بیشتر خواهد بود. در قرآن هم خداوند این افراد را مردمان با قلب مریض مخاطب قرار داده است. پس این افراد در جامعه هستند و هیچ کاری هم با آنها نمی شود کرد، منتها میشود کاری کرد که ما در معرض خطر این افراد قرار نگیریم.
خب می پرسید چکار کنیم؟؟؟

ببین دوست عزیزم. مهم ترین کاری که شاید بتواند به شما کمک بزرگی بکند، تعویض تیپ(لباس) شماست. قطعا شما تیپ زیبائی هم دارید که باعث تحریک بسیار زیاد این افراد می شود. خب لازم است که شما لباس های ساده بپوشید، شلوار لی چسبنده و تنگ مطلقا ممنوع، تی شرت های چسبنده، مطلقا ممنوع، آرایش صورت و ژل زدن به موها، مطلقا ممنوع، لباس های با رنگ های خیلی شاد (مثل قرمز و زرد) مطلقا ممنوع و... . خب شما اگر اینکار را نکنید و تغییری در وضعیت پوشش خود ایجاد نکنید، مطمئناً از خطر این افراد در امان نیستید. لباس های ساده بپوشید و موهای بلندی هم نداشته باشید. شلوار پارچه ای و لباس سفید آستین دار بسیار مناسب است.
 اگر این کار را کردید و نتیجه نگرفتید، به ما فحش بدهید.

نکته دیگر نیز این است که شما باید از رفاقت با افرادی که سن شان از شما بیشتر است (بیش از 2 سال) پرهیز کنید و خودتان را کمتر در معرض دید این افراد قرار دهید. باهم پارک یا سینما یا استخر (بسیار خطرناک) نروید. خب اینکارها را بکنید تا به نتیجه برسید.

خداوند به همه شما نوجوانان سلامتی و ایمان عطا کند.
موفق باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی