مسائل در گوشی آقا پسر ها

وبلاگ تخصصی مسائل جنسی آقا پسر ها

مسائل در گوشی آقا پسر ها

وبلاگ تخصصی مسائل جنسی آقا پسر ها

مسائل در گوشی آقا پسر ها


با عرض سلام و ادب خدمت همه ی مربیان، والدین و آقا پسرهای مومن و عفیف.



این وبلاگ که حقیر برای شما بزرگواران راه اندازی کرده، فقط به دلیل این بود که بتوانم سنگ هایی که گاهی در مسیر آقاپسرهای نوجوان (تا قبل از ازدواج) قرار دارد را برداشته و به این عزیزان کمک کرده و افکار آنها را از اضطراب های دوران بلوغ و بعد از آن، آزاد کنم.

خلاصه

این وبلاگ تازه روی پا شده، فقط و فقط هم برای آقا پسرهای نوجوون و جوون ایجاد شده.

پس تا می تونید به ما کمک کنید تا آنچه که شما از ما انتظار دارید رو به نحوه احسن انجام بدید.

در ضمن آقا پسرها می تونند، سوالات جنسی شون رو هم با ما در میان بگذارند.

ممنون از توجهات شما عزیزان

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مراقب پسران خود باشید

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵ ب.ظ

اکثر والدین معتقدند، نوجوانان امروزی زندگی راحتی دارند و در اصطلاح در پر قو بزرگ شده‌اند اما در حقیقت این نوجوانان بسیار بیشتر از گذشته در معرض خطر هستند. بدن پسرهای امروزی در 18سالگی به بلوغ کامل جنسی و بدنی می‌رسد، درحالی‌که در 200 سال پیش، رشد فیزیکی پسرها تا 22 سالگی کامل می‌شد.اما در عوض مغز آن‌ها به این سرعت رشد نمی‌کند و به همین دلیل آن‌ها ممکن است دست به کارهای خطرناکی بزنند که زندگی‌شان را تهدید می‌کند.

همراه با این بلوغ جنسی مقدار زیادی هورمون تستوسترون در بدن نوجوانان ترشح می‌شود و چون آن‌ها هنوز از نظر فکری به رشد کاملی نرسیده‌اند ممکن است در اثر ترشح این هورمون به استقبال خطر بروند. همین عامل سبب می‌شود پسران امروزی بیشتر دچار تصادفات رانندگی شوند، با دیگران درگیر شوند و حتی جان خود را بر سر این کارها از دست بدهند. از عوامل پایین آمدن سن بلوغ جنسی نوجوانان امروزی می‌توان به بهتر شدن استانداردهای زندگی، بهبود تغذیه و پیشرفت‌های صورت گرفته در علم پزشکی و داروسازی اشاره کرد. البته دختران امروزی هم بلوغ زودرس را تجربه می‌کنند، برای مثال سیکل قاعدگی در دختران نوجوان امروزی زودتر از نسل‌های گذشته آغاز می‌شود. خوشبختانه پزشکان برای برطرف کردن مشکلات مربوط به این پدیده به راه‌حل‌های مناسبی رسیده‌اند اما در مورد پسران این اتفاق هنوز رخ نداده است.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی